Monday, August 26, 2024

North American summer road trip, 2024

 

Our father/son adventure through NY, NJ shore, Binghamton, Niagara, Toronto, Thousands Islands, and Brooklyn is done and dusted. It's such a long time since I got to see my family and friends on the east coast. It was great to be back to my original stomping grounds, NY, and meet my cousins for the first time in decades! The first week was a sprint, so much action, a big reunion with family on the Hudson River. I also managed 4 runs in 5 days to burn through the huge meals, enjoying pacing off runners in Central Park, Prospect Park, and Jersey Shore.

ニューヨーク、ニュージャージー海岸、以前通っていたビンガムトン大学、ナイアガラの滝、トロント、サウザンズ諸島、ブルックリンを巡る父と息子の冒険は終わりました。東海岸の家族や友人に会えたのは本当に久しぶりです。私の故郷であるニューヨークに戻り、何十年かぶりに従兄弟に会えたことは素晴らしいことでした。最初の週はスプリントで、たくさんのアクティビティがあり、ハドソン川で家族と久しぶりに再会しました。また、5日間で4回のランニングをして、大量の食事を消化し、セントラルパーク、プロスペクトパーク、ジャージーショアでランナーのペースを追いながら楽しみました。



We continued our North American journey to Canada via Binghamton/Corning/Niagara Falls.

旅行や家族や古い友人との再会は今でも大好き元三といいます。秋のトライアスロンに備えて、そしてアメリカで食べた大量の食事を消化するために、ほとんど毎日走っていました。私たちはオンタリオ湖のダークサイドを冒険しながら、ニューヨークに向かっていました。向こう側でまたお会いしましょう。









0 Comments:

Post a Comment

<< Home